Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen İl Emniyet Müdürlükleri arası futbol turnuvasında Şırnak’ı temsil edecek futbol takımı Van’a uğurlandı.

Emniyet spor

Şırnak İl Emniyet Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan futbol takımı, turnuva kapsamında oynanacak karşılaşmalar için Van’a hareket etti. Uğurlama programına katılan İl Emniyet Müdürü Volkan Sazak, sahaya gelerek futbolcularla bir araya geldi ve takıma başarı dileklerini iletti.

Cizre'de Ücretsiz Yüzme Kursu Başvuruları Başladı
Cizre'de Ücretsiz Yüzme Kursu Başvuruları Başladı
İçeriği Görüntüle

Emniyetspor-1

Takımla sohbet eden Sazak, turnuvada Şırnak’ı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandığını belirterek sporculara moral verdi.

Muhabir: Mevlüde Sevim