16-17 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilen şampiyonada mücadele eden Şırnaklı sporcular, gösterdikleri üstün performansla Türkiye genelinde dikkat çekti.

Masa Teni̇si̇ 3

Prof. Dr. Fuat Sezgin İmam Hatip Ortaokulu öğrencisi Abdurrahman Önel, Klas 5 kategorisinde rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonu oldu.

Masa Teni̇si̇

Aynı okulun başarılı sporcularından Aydın Yıldırım ise Klas 4 kategorisinde birincilik elde ederek Türkiye Şampiyonu unvanını kazandı.

Masa Teni̇si̇ 2

Turnuvada Prof. Dr. Fuat Sezgin İmam Hatip Ortaokulu adına yarışan bir diğer sporcu da Klas 7 kategorisinde Türkiye Üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı.

Şırnak’a büyük sevinç yaşatan bu başarıların ardından sporcular ve antrenör Halit Eroğlu tebrik edildi.

Onlarca kişi sağlıklı yaşam için pedal çevirdi
Onlarca kişi sağlıklı yaşam için pedal çevirdi
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Mesut Caner