Şırnak Devlet Hastanesi, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vefatının 87. yılında saygı, minnet ve rahmetle andı.

Hastane yönetimi, doktorlar, hemşireler ve diğer personelin katılımıyla gerçekleşen anma etkinliğinde saat 09:05’te hastane önünde saygı duruşunda bulunuldu ve ardından İstiklal Marşı okundu. Etkinlik kapsamında, Cumhuriyetin değerleri, bağımsızlık mücadelesinin azmi ve Atatürk’ün  bıraktığı ilke ve emanetler bir kez daha hatırlandı.

Maskeli saldırgan kuyumcuya 16 el ateş etti
Maskeli saldırgan kuyumcuya 16 el ateş etti
İçeriği Görüntüle

Şırnak Devlet Hastanesi yetkilileri, “Ruhu şad olsun. Sonsuz minnet ve saygıyla anıyoruz” ifadelerine yer verdi.