Ziyarette belediye başkanı, yangın, afet ve acil durumlarda hayatlarını riske atarak görev yapan itfaiye personelinin haftasını kutladı. İtfaiyecilerin özverili çalışmalarına dikkat çeken Başkan Ormanlı, “İtfaiye teşkilatımız, toplumumuzun huzuru ve güvenliği için gece gündüz demeden görev yapıyor. Bu vesileyle tüm itfaiyeci kardeşlerimizin haftasını tebrik ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.





