Organize Sanayi Bölgesi’nde otomobil alev aldı
Organize Sanayi Bölgesi’nde otomobil alev aldı
İçeriği Görüntüle

ŞIRNAK AJANS- Edinilen bilgilere göre, gece saatlerinde ilçenin Bağlar Mahallesi'ndeki sanayi sitesinde bulunan cam balkon üretimi yapılan iş yerinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Yangın, itfaiye erlerinin müdahalesiyle söndürülürken iş yerinde hasar oluştu.
Yangının çıkış nedeni belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA