Yaşam

Yeni Emniyet Müdürü Vatandaşla Buluşmalarını Sürdürüyor

 Göreve başladığı ilk iki haftada fark yaratan yaklaşımıyla vatandaşın güvenini ve sevgisini kazanan İl Emniyet Müdürü Volkan Sazak, kent merkezinde esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi.

11 Eylül’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzası ile Resmî Gazete’de yayımlanan kararnameyle Şırnak’a atanan İl Emniyet Müdürü Volkan Sazak, göreve başladığı ilk iki haftada vatandaşların güvenini ve sevgisini kazandı.Türkiye’nin en genç üçüncü il emniyet müdürü olan Volkan Sazak, halkın güvenliğini ön planda tutarak vatandaşlarla sık sık bir araya geliyor. Farklı yönetim anlayışı ve samimi yaklaşımıyla dikkat çeken Müdür Sazak, vatandaşlardan tam not aldı.İl Emniyet Müdürü Sazak, İl Emniyet Müdür Yardımcıları ve birim amirleriyle birlikte kent merkezinde esnaf ve vatandaşlarla buluşarak, hemşehrilerinin şehrin güvenliğiyle ilgili önerilerini dinledi.