İl Sağlık Müdürü SİLİ ve ekibi, istasyonun daha etkin ve modern koşullarda hizmet verebilmesi amacıyla değerlendirmelerde bulundu. Ayrıca, istasyon yapımının yatırım planlarına dahil edilmesi ve yer tahsisi konularında GTİ yetkilileri ile görüş alışverişinde bulunuldu.
Saha incelemesi sırasında, sağlık hizmetlerinin sınır kapısında daha hızlı ve kaliteli bir şekilde sunulabilmesi için atılacak adımlar masaya yatırıldı. İl Sağlık Müdürü SİLİ, ziyaret sonrası yaptığı açıklamada, “Acil sağlık hizmetlerinin kritik öneme sahip olduğu sınır kapımızda, vatandaşlarımız ve çalışanlarımız için en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz” dedi.
Ziyaret, sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesi ve yatırım süreçlerinin hızlandırılması açısından önemli bir adım olarak değerlendirildi.