Şırnak Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, yaz aylarının gelmesiyle birlikte kent genelinde temizlik, yıkama ve dezenfekte çalışmalarına hız verdi. Daha temiz ve yaşanabilir bir Şırnak hedefiyle yürütülen çalışmalarda, cadde ve sokakların yanı sıra vatandaşların yoğun olarak kullandığı toplu taşıma bekleme durakları da titizlikle temizleniyor.
Belediye ekipleri, yaz sıcaklarının olumsuz etkilerini en aza indirmek ve çevre sağlığını korumak amacıyla program dahilinde tüm mahallelerde hijyen seferberliği sürdürüyor.
Yürütülen hummalı çalışmalarla ilgili Şırnak Belediyesi’nden yapılan açıklamada, temizlik seferberliğinin aralıksız devam edeceği vurgulanırken,Vatandaşların sağlığı ve kentin estetik görünümü için yürütülen yıkama ve dezenfeksiyon çalışmalarının, yaz sezonu boyunca il genelinde periyodik olarak devam edeceği bildirildi.