Şırnak Gazeteciler Cemiyeti (ŞGC) Başkanı ve TİGAD Yönetim Kurulu Üyesi Halil Azizoğlu, Cumhurbaşkanlığı’nın Mayıs kararnamesi ile Kayseri’nin Yahyalı ilçesinden Mardin’in Midyat ilçesine atanan Kaymakam Mehmet Kaya’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ziyaret sırasında Kaymakam Kaya’ya yeni görevinde başarı dileklerini ileten Azizoğlu, “Misafirperverliklerinden dolayı şükranlarımı sunuyorum. Midyat’a değerli hizmetler kazandıracağına inanıyor, görevinde başarılar diliyorum. Midyat’a değer katacağına yürekten inanıyor ve kendisine gönülden destek veriyoruz.” dedi.
Kaymakam Mehmet Kaya ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, teşekkürlerini iletti.
Şırnak Ajans