Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde kuşlar, bir dükkanın kepenklerinin arasına yuva yaptı. Durumu gören iş yeri sahibi, kuş yuvasına zarar gelmemesi için dükkanının kepenklerini kapatmamaya başladı.
13 gündür kepenklerinin açık olduğunu aktaran Turgut, "Günlerdir dükkanımın önünde kuşların geldiğini görüyordum ama yuva yaptıklarını fark etmemiştim. Sonra bir ara baktığımda kepenk arasında yuva yaptıklarını gördüm esnaf arkadaşlarım yuvanın olduğunu söyledi. Merdiven dayayıp bakınca yuva yapmaya çalışan iki kuşu gördüm, kıyamadım. Bu yüzden dükkanın kepenklerini kapatmak istemedim, kapatırsam yuvaları yıkılır. Duyarlı bir vatandaş olarak yuvadan ayrılana kadar kepenkleri indirmeyeceğim" dedi. Serdar Gükçe ŞIRNAK (İHA)