Şırnak’ta kurumlar arası iş birliği ve dayanışma devam ediyor. Bu kapsamda, Şırnak İl Emniyet Müdürü Volkan Sazak, Belediye Başkanı Mehmet Yarka’yı ziyaret etti.
Belediye binasında gerçekleşen görüşmede, şehirde yürütülen güvenlik hizmetleri ve belediye çalışmalarına ilişkin karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Başkan Yarka, Emniyet Müdürü Sazak’ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Değerli Müdürümüzü belediyemizde ağırlamaktan mutluluk duydum. Kendilerine nazik ziyaretleri için teşekkür ediyor, görevlerinde muvaffakiyetler diliyorum” dedi.Ziyaret, samimi bir atmosferde gerçekleşirken, Şırnak’ta huzur ve güven ortamının korunması için kurumlar arası iş birliğinin önemine bir kez daha dikkat çekildi.